Το Ναυτικό της Σιγκαπούρης προειδοποιεί για αυξημένο κίνδυνο πειρατείας.
Το Πολεμικό Ναυτικό της Σιγκαπούρης προειδοποιεί τους πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή ότι πρέπει να βρίσκονται σε επιφυλακή για ένταση της απειλής πειρατείας κατά τις επόμενες μέρες.

Το τμήμα πληροφοριών θαλάσσιας ασφάλειας του Ναυτικού, το Κέντρο Σύνθεσης Πληροφορίας (IFC), κοινοποίησε αυτές τις μέρες το ακόλουθο ενημερωτικό σημείωμα:
«Καθώς οι συνθήκες για κάτι τέτοιο είναι ευνοϊκές, το IFC εκτιμάει ότι ο κίνδυνος επιθέσεων στην Θάλασσα της Νότιας Κίνας και τα Στενά της Σιγκαπούρης από τις 15 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 5 Οκτωβρίου 2016 είναι υψηλός. Υπενθυμίζουμε σε όλα τα πλοία ότι πρέπει να βρίσκονται σε επιφυλακή και να λάβουν αντι-πειρατικά μέτρα».
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο πατήστε εδω
32.500 εν δυνάμει νέες θέσεις εργασίας μπορεί να «φέρει» η ναυτιλία.
Το Πολεμικό Ναυτικό της Σιγκαπούρης προειδοποιεί τους πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή ότι πρέπει να βρίσκονται σε επιφυλακή για ένταση της απειλής πειρατείας κατά τις επόμενες μέρες.
Το τμήμα πληροφοριών θαλάσσιας ασφάλειας του Ναυτικού, το Κέντρο Σύνθεσης Πληροφορίας (IFC), κοινοποίησε αυτές τις μέρες το ακόλουθο ενημερωτικό σημείωμα:
«Καθώς οι συνθήκες για κάτι τέτοιο είναι ευνοϊκές, το IFC εκτιμάει ότι ο κίνδυνος επιθέσεων στην Θάλασσα της Νότιας Κίνας και τα Στενά της Σιγκαπούρης από τις 15 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 5 Οκτωβρίου 2016 είναι υψηλός. Υπενθυμίζουμε σε όλα τα πλοία ότι πρέπει να βρίσκονται σε επιφυλακή και να λάβουν αντι-πειρατικά μέτρα».
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο πατήστε εδω
32.500 εν δυνάμει νέες θέσεις εργασίας μπορεί να «φέρει» η ναυτιλία.
Σε κομβικό σημείο για τη δυνατότητά της να αντλήσει οφέλη από την ελληνόκτητη ποντοπόρο ναυτιλία και κυρίως θέσεις εργασίας βρίσκεται η εθνική οικονομία. Η συγκυρία προσδιορίζεται, αφενός, από την αμφισβήτηση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας της στην Ελλάδα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και, αφετέρου, από την εν εξελίξει προσπάθεια να ανοίξουν θέσεις εργασίας για Ελληνες στα καράβια, η οποία «σκοντάφτει», όμως, στις συνδικαλιστικές κινητοποιήσεις.
Στο μέτωπο της Ε.Ε. η Αθήνα, συνεπικουρούμενη από την Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών, δείχνει να βρίσκεται σε μάλλον θετική πορεία, με την πρόσφατη εξάμηνη παράταση στη συζήτηση των δύο πλευρών να ερμηνεύεται ως καλό σημάδι για την κατάληξη του ζητήματος που αφορά τη διασφάλιση της παραμονής στη χώρα μιας βιομηχανίας που αντιστοιχεί στο 7% του ελληνικού ΑΕΠ.
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο πατήστε εδω
COSCO: Μέχρι το 2018 ο Πειραιάς στο τοπ-30 των λιμανιών παγκοσμίως.
Την εκτόξευση του όγκου της εμπορικής κίνησης κατά 35% μέχρι το 2018 στο λιμάνι του Πειραιά σχεδιάζει η COSCO Shipping, σύμφωνα με δηλώσεις του νέου διευθύνοντα σύμβουλου του λιμανιού, Fu Cheng Qiu.
Η Cosco σκοπεύει να αυξήσει τον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων στα 5 εκατ. teu έως το έτος 2018, στα πλαίσια των σχεδίων της να καταστήσει τον Πειραιά “το Κεφάλι του Δράκου”, έναν διαμετακομιστικό κόμβο για το ταχέως αναπτυσσόμενο εμπόριο μεταξύ Ασίας και Ανατολικής Ευρώπης, ανέφερε ο Fu στην πρώτη συνέντευξη που έδωσε από την στιγμή που ο κινεζικός κολοσσός πήρε τον έλεγχο του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.
ΑΝ φτάσουμε σε αυτά τα επίπεδα… το λιμάνι του Πειραιά θα φτάσει να κατέχει μια θέση ανάμεσα στους 30 μεγαλύτερους σταθμούς κοντέινερ στον κόσμο”, δήλωσε από το γραφείο του, το οποίο είναι διακοσμημένο με σημαίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Κίνας και της Ελλάδας.
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο πατήστε εδω
Τίτλοι τέλους για το πλοίο «Παναγία Τήνου» στον Πειραιά.
Στον χειρότερο δυνατό χρόνο και τόπο, σε κεντρικότατο σημείο του λιμανιού του Πειραιά, «ναυάγησε» το de facto παροπλισμένο, εγκαταλελειμμένο και κατασχεμένο, λόγω οφειλών της πλοιοκτήτριας Ventouris Sea Lines στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ), επιβατηγό οχηματαγωγό «Παναγία Τήνου».
Σύμβολο ίσως μιας άλλης εποχής της ακτοπλοΐας, το «Παναγία Τήνου» γίνεται τώρα και σύμβολο του «ναυαγίου» των οκτώ ακτοπλοϊκών που σταμάτησαν τη δραστηριότητά τους τα τελευταία χρόνια, πέφτοντας θύματα της κρίσης και ενίοτε και των επιχειρηματικών τους κινήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου